25.7.10

Jangan ganggu fokus doktor ketika bertugas!!

Tu tak payah cakap pun saya paham.. cuma....

Hari tu  masa jenjalan kat Jaya Jusco, ternampak socks ni cuteeee sangat. Masa bersalinkan Amirul dan Arman pun saya pakai socks gak.. tidur pun pakai socks gak....

Saya nak pakai socks baru  masa bersalin nanti... hehheheh.... socks baru untuk baby baru... tapi bila pakai, saya khuatir socks tu akan mengganggu konsentrasi doktor dan nurse dalam bilik bersalin nanti..

ganggu ker kalau colors dia macam ni???? mungkin kalau pakai dalam suasana biaser tak ganggu, tp dalam 'suasana' bersalin..... (cuba bayangkan...)


Nasihat kepada diri sendiri: pakai jer la  yg color dark blue or black tuuu...... mmmrrrmm......

2 comments:

  1. kalau akuyang menyambut,
    sah aku gelak sakit2 perut!!!!
    hahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahahhhhhaa... saya dah agak dah... haritu bersalin saya pakai socks dark blue jer...

    ReplyDelete