19.7.10

Naper bila orang pompuan jadi gila, orang lelaki tak boleh nak paham?

Gila apa??? 
GILA  BENDER NI!!!!

Soalan: try teka berapa harga

yang saya suke
yang biras saya suke

Ni la kerjanyer saya dan my biras sepanjang satu hari. Dari pagi sampai ke petang. 
Bermula dengan dia mengantar gambar case butterfly ke BB sy dengan soalan " berbaloi ker tak?' hehehehe...  jawapan saya.

lepas mandi, saya bergegas ke KLCC, nak tengok case apa yg ada lagi. Nasib baik tak banyak pilihan. ishhhh.. boleh jadi giler camni....

Terlupa  pulak saya apa nama kedai kat tingkat 1 tuhh..... saya siap tanya adik jaga kedai tu, kat mana boleh dapat murah.. dia kata kat jakarta...

Saya call hubby.. tak tau nak mulakan ayat camner.. saya mula dengan gelakkk.. gelakk..

Saya: hehehe... hehehe... awak nak tau tak?
Hubby: apa dia?
Saya: kat KLCC ni... tahu tak kak long bagitau saya dia minat apa hari ni???hehehhehe.... harga dia ........... jap lagi saya send pic. (saya TERpaksa cakap  kak long yang nak, kalau saya cakap saya pun berkenan, nanti kena tazkirah).
Hubby: iyer??? naper mahal sangat?
Saya: sebab swarovski crystal.
Hubby: tak berbaloi la awak, tambah sikit duit lagi boleh beli satu lagi BB.
Saya: hehehe... nanti saya cakap ngan kak long...... (cakap ngan diri sendiri la jugak tu)

Saya lunch kat Cakri Palace sensorang.. sambil chat dengan my biras... good news  from her, ada kawan dia nak gi jakarta this saturday.

 Balik rumah saya google lokasi kedai tu kat jakarta. Betul kata biras saya, BB case tu  'cantik, tak tahan'. Petang itu, saya tidur sampai termimpi pergi jakarta!

:)

Jawapan:  BB case yang saya suke = RM1200, BB case yang biras saya suke = RM900.

Note:  To my hubby, merci beaucoup belikan white BB. Je vous aime. toujours. (Elehhh, gediks nyerrr)

5 comments:

  1. *kebil-kebil tengok rega*

    ReplyDelete
  2. Memang terbawak dalam mimpi mas....
    Camana ni?

    ReplyDelete
  3. Dr Singa.... a ahh... bukan terkebil dah, tersedaq ayaq kalau dapat tau harga time minum...

    akak, ntah ler.. faiz memang tak bagi beli :(.. dia kata baik beli handbag ka, rantai ka...

    ReplyDelete
  4. the womanish,
    sebab swarovski crystal.. nak buat 1 case needs about 1300 beads crystal. i checked sebiji batu dalam 25sen kat jalan tar.

    ReplyDelete