16.7.10

Operasi Mencari Baju Raya

Sapa kata dalam pantang tak boleh melaram?? Berbanding masa berpantangkan Arman, saya hanya beli sehelai baju kurang biasa sahaja berharga RM60. Tapi entah kali ini, saya betul2 bersemangat... lagipun memang la kena beli sekarang, nanti dah bersalin, lagi tak der masa, kan?

Semalam, saya round di Wangsa Walk dan Jaya Jusco (Alpha Angle) dan hari ni saya merayap di Ampang Park dan Carrefour. heheheh


Antara yang saya suka... tapi tak de saiz


yang ni pun chantekkkk...  baju kurung pahang sesuai untuk mereka yang dalam pantang (pinggang dan punggung yang besar macam saya nanti)


Yang paling saya suka... so sweeett.. tp baju kurung moden, sah sampai hari raya haji pun tak muat


Saya beli manik2 ni dengan harapan, dapat jahit manik sendiri...
(betul ker tuuu? good luck untuk diri sendiri!)

Esok tak tau nak round gi mana.. heheheh.. operasi mencari tudung raya pulak!

3 comments:

  1. Hamboi hamboi! Berjalan aje. Jealouslah kak long.
    Nak cari tudung kat mana? Jomlah balik bangi...leh gi ariani...heheheh

    ReplyDelete
  2. hehehe.... org dah beli tudung semalam, tapi akak jangan pergi dulu ker Mum Dreams tu tau.. yang tu, kita gi sesama, nak? hehehe

    ReplyDelete
  3. Bila nak gi?
    Akak ok je....heheheh

    ReplyDelete