26.11.10

alahaiiiii.... dia buat lagi.....


semalam, saya balik, sampai jer rumah.. budak ni sambut saya kat pintu dengan muka sengeh-sengeh.... alahaiiii... dia buat lagi.... .. kalau muka dia, dia conteng, mesti ada bender lain dia conteng dulu.... sah! kusyen sofa... alahai nakkkk.... kreatifffffff sunggguhhhhhhh........

dulu, masa memula dia conteng muka, bila nak mik gambar dia nangis... kali ni siap sengeh2..... tak mampu dah nak babab tangan dia, nanti dia buat lagi. setiap minggu saya kan beli kertas warna warni untuk mirul dan arman untuk lukis dan conteng....tapi dia conteng muka... orang kata bila nak dah berkreatif, jangan marah... biarkan......

takk marahhhhh, gerammmmmm......

2 comments:

  1. anak - anak..
    ahha
    diaorg racun,diaorglah penawar.
    sama2 gelak jugak klu dah gaya gini.
    nak2 setot,layankan jer

    ReplyDelete
  2. hahahaha.... setuju tu....masa tengok mula.... tak tau nak buat expression muka dean dia macam mana.. nak marah ada nak gelak ada.....

    ReplyDelete