7.11.10

Kids Buzzar @ Jeumpa D'ramo? BEST!

Storytelling by wardina.... sempat bergambar lagi... hehehehhe


lukis batikkkk
hasilnyer.... :)


arman control ensem sambil buat pizza.



arman's pizza... :)



Beli jubah baby iman dengan LizOthman... jubah mirul n arman... kena order, Liz dia ukur kat situ jugak, nanti dah siap jahit dia hantar... nak pakai raya haji nanti


bagi pencinta stokin macam saya, beli ni  dengan Wana. Maching dengan baby iman... heheheh...


CONGRATES to 'tuan rumah' - wana and the geng....

4 comments:

  1. iyerr...... dia macam biaser jer... tak la berlagak macam sesetengah selebriti......tengok depan mata memang lawa betul dia tu... siap bawa anak2 dia lagi... :)

    ReplyDelete
  2. Ayin pun lawa jugak....lebih diva dari wardina

    ReplyDelete
  3. hahahah wana, lain kali amik ayin baca buku citer kat event wana lah... nak???? thanks dear..

    ReplyDelete