11.11.10

Armannnnnnnnnnnnnn!

kawan: aku berkenan betul dengan anak ko no2 tu. sopan ajer.
saya: huh arman? hheeehhh... terima kasih..

itu kata kawan saya... sebenarnya dia......

kringgg...kring....
amirul: hello ibu (tercungap..cungap..)
saya: ya hello.. ada apa abang?
amirul: ibu kena balik rumah cepat, ADA MASALAH BESAR!

saya pun dari lift rumah berkejar2 bukak pintu.
saya: hah, abang apa dia?
amirul: arman masukkan spender-spender ibu dalam tempat kencing...
saya: armaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

memang saya geram betullll, nasib baik bibik sempat tahan tangan dia dari tekan 'flush'. kalau dia dah tekan sure mamat maintenance marah kat saya

kes 2:
amirul: ibu balik rumah cepat, masalah besar!
saya: apa dia?
amirul: arman main cop2 ibu, pastu dia cop2 dinding..
saya; armaaaaaaaaan!

kes 3:
amirul: ibu balik rumah cepat! masalah besar! mesti ibu marah.
saya: apa dia?
amirul: ibu balik rumah tengok sendiri.....



dah abis kertas dan dinding, dia conteng muka sendiri! nasib baik dengan magic pen, kalau marker pen?

4 comments:

  1. ibu dah ada darah tinggi dah ibu??

    ReplyDelete
  2. huhuhhh..... belum... hehheh.. masih boleh bertahannnn... (terketar-ketarrr)

    ReplyDelete
  3. hahaha,..sangat bertentangan dengan apa yg kawan ibu tu cakap.

    ReplyDelete
  4. nia: iyer... lagi kalau aweks cun depan dia, mmg lagi dia control sopan.... :)

    ReplyDelete