10.11.10

Berat

Hari ni:
Kepala pening
Mata kabur
Tak buleh fokus
Banyak bender nak pikir
berdebar tunggu blood result Iman.

Semalam:
Lepas jumpa paed cardio kat Gleneagle

saya: (nangis)
hubby: yang awak nak nangis kenapa?
saya: because im afraid. i googled. i read on that syndrome
hubby: yg awak nak takut bender yang tak pasti tu kenapa?
saya: u never know how i feel, because im a mother, HIS mother
hubby: so, awk ingat saya tak sayang anak saya lah
saya: ......... just takut, what gonna happend in the future
kalau saya mati nanti, sapa nak jaga anak saya, nak sayang anak saya macam saya sayangkan diorg
hubby: saya kan ada
saya; iyer.. awk akan dapat pengganti yg saya tak sure dia sayang anak saya ker tak
hubby: ini sekarang citer pasal iman, kenapa cakap awk nak mati pulak.. abis tu kalau saya mati dulu?
saya: saya tak kan kawen lain coz women are differnt, after all with each of our kids ada health issue, i dont think yg saya akan kawen lagi.
hubby: hahhah... itu awk cakap sekarang
saya: sob..sob.. (still crying)
hubby: dah lah, bersyukur la dah doctor confirm Iman punya jantung just minor prob. Itupun saya dah bersyukur sangat. tak yah nak operate lagi. kita celebrate yang itu..
saya: (still crying)
hubby: tunggu jer result darah iman esok, ok?
saya: (still crying)...

4 comments:

  1. DrSinga, apakah maksud senyuman manis mu itewwww?

    ReplyDelete
  2. oh... tertekan 'post komen' sebelum habis type....
    heh heh hehhhh

    ReplyDelete
  3. huhuuuuu..... selalu 'ter-ter' ni pun susah jugak kengkadang... hehehh...

    ReplyDelete