18.11.10

boleh ker??



Ni keadaan saya pada hari-hari biaser di rumah (dengan bantuan bibik). Esok saya dan anak-anak akan ke sabah. Iman dan amirul, no hal punya, saya boleh handle..tapi arman????sapa nak jaga dia... huwaaaaaaa.......sapa nak kejar dia yang suka tekinja-kinja tu???bibik saya tak bawak sebab dia nak cuti kawen.camner saya nak handle sengsorang kat airport, camner kalau saya nak gi kencing,sebab saya gendong iman, camner saya nak cebok....

camner kalau diaorg terlompat-lompat dalam flight nanti?camner kalau diaorg terjerit-jerit? bukan tak pernah naik flight, tp yg tu, malam, bebudak terus tido, hubby pun ada masa tu...yg ni tengah hari, sengsorang plak tu..
camner ek?
boleh ker?

2 comments:

  1. InsyaAllah ok ..semoga semuanya dipermudahkan ..

    ReplyDelete
  2. Thanks Izazi... InsyaAllah

    ReplyDelete