25.11.10

JAUHI LELAKI PANAS BARAN!

akhbar metro hari ni

kepada kawan-kawan dan adik-adik yang mana berkawan ker, bertunang ker,  dengan lelaki kaki panas baran, eloklah jangan teruskan hubungan tu.. dah banyak kes dah macam ni... kalau kita chenta giller kat diapun, letak tepi jerla chenta macam tu...

pikirkan lah diri sendiri... carilah yang lain, yang lebih menyayagi kita.. orang yang menyayangi kita takkan menyeksa kita... teruskan usaha mencari yang baru

ataupun jika masih tak jumpa tak per, tak perlu gesa-gesa, sayangilah diri sendiri, hidup sendiri tak bermakna anda tak bahagia, tapi sejuta kali lebih bagus hidup sendiri daripada hidup terseksa dan merana....... terkorban akhirnya...


8 comments:

  1. ya Allah
    kejam betul
    mudahan jannah tuk almarhum

    ReplyDelete
  2. takot dgn lelaki panas baran...takot mum penampo hari2...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. sotuju kak ayin! biarla idup single dr jumpe org bukan². huhu~ takutt :'(

    tapi lately kan slalu dgr org ckp, all good men are taken. whuahuahua :'(( dah takde langsung ke good² man ni? ayo! >.<

    ReplyDelete
  4. Sidratul: tak tau nak kata hapa dah... bukan kah lelaki sepatutnya jadi pelindung..

    rieyana: iyer... yang bahagia makin gemu dimanja-manjakan... yg derita kurus kering makan penampaq

    As: huhuuuu.... iyer sebab dah ramai kat pusat serenti dan penjara... ada yang baik tapi susah lah nak cari... tu yg sepatutnya zaman study dulu kena cari.... ;p

    rossa: kena investigate tuuuu

    ReplyDelete
  5. salam ziarah, akak dari blog BA...singgah & follow, nanti jemput follow lak kat umah akak....k

    ReplyDelete
  6. lelaki ini sngt budus!!!hampeh!

    ReplyDelete
  7. kak wan: terima kasih, nanti singgah n follow akak.

    Suria.. iyer... lelaki itu sememangnyer budus tahap cipan... cipan pun tak bunuh pasangan dia tau..

    ReplyDelete