5.11.10

Jom Pegi KIDS BUZZAR @ Jeumpa D'ramo




Esok saya dan anak-anak (termasuk bibik :) akan pergi Kids Buzzar kat Bangsar..........Nk bawa amirul tengok storytelling/public speaking competition.. bukan dia masuk pun... (bila suruh dia masuk dia kata tak sihat, batuk! siap buat gaya orang batuk lagi).. tengah hari tu, ada wardina syafiyyah  bacakan buku citer kat kanak2... macam best kan.... Nak Jumpa LizOthman  plan nak tempah jubah jr untuk amirul dan arman dan Wana buleh beli kasut kait utk Iman..... Jommmmmmm!!!



wardina pun akan ada di sana esok, tau!
(Pic from here, thanks)




No comments:

Post a Comment