2.12.10

orang laki...

pagi semalam,  saya dan hubby (dia cuti nih, yahoo!)bawa iman pergi PPUM buat ECG dan xtray, khamis pakar jantung nak jumpa. Saya tak der la berdebar sangat sebab dah tahu jawapannya sebab dah jumpa pakar kat gleneagles.

petang, saya masuk kerja, hubby bawa amirul pergi HKL, ubat dia dah abis.
tetiba masuk sms
sms hubby: sesekali terasa macam bapak tunggal plak. takder bapak yang bawak biasernya ada mak sekali.
tak sampai 5 saat, sms saya: baru awak rasa.... selama ni saya macam mana? (5 years in europe, now in sabah)
sms hubby: hehehehe... I mean in good way cause terasa mcm bapak mithali...
sms saya: perghhhhhh...... ( syukur, kalau itu yang dia rasa )

2 comments:

  1. bersabar lah ye dgn ujian ini. Saya pun bengang baca entry sebelum ni(bila ada pihak tak sensitif boleh tanya u kenapa anak2 u ada problem). Boleh saya tahu apa diagnosis doc sebenarnya (masalah kesihatan anak).

    ReplyDelete
  2. DrDZ, terima kasih.. saya dah biaser dah.. bukan orang tu sorang cakap macam tu.. kengkadang saudara sendiri pun tanya apa bender pelik saya makan waktu pantang, buleh??? diagnosis yang mana satu dr nak tau? amirul ker arman ker iman?
    kalau pasal kromosom test tu, nanti bila dah confirm saya buat N3 pasal tu.
    Again. thanks dr.

    ReplyDelete