22.11.10

PPUM lagi

Ni kat PPUM, tgh tunggu amik ubat. Iman tak berak dah 3 hari. Risau giller. Gi emergency td nasib baik doktor shashi. Dia pun gelak.. Padahal baru jumpa khamis lepas. Dia check perut iman, kata 'soft'. No need to worry. Farmacy kat paed emergency tutup. Kena pegi kat main farmacy. Punya la ramai orang.... Tak per lah.. Sabar demi Iman...


berapa banyak beza daaaa nombor dia...

Ni tengah bising-bising, dia boleh tido lena lagi. Malam td, ok jer mula2 maybe penat.. Sy kan pulun buat N3. Pastu start 4 pagi, dia nangis sampai pagi. dah bagi susu, dah burp, dah sapu minyak telon kat perut, dah dokong, tapi nangis jugak. Saya tertidor ntah bila. Sedar2 dia pun dah tido. Kesian kat dia. Pagi ni bibik dah sampai umah... Aikkk?? Awal balik pengantin baru... Hehehhe  nasib baik dia tak lari......Bagus bibik..komitmen tinggi.. Hujung tahun boleh dapat bonus..:ehhehe...

7 comments:

  1. nasib baik semua ok ye... Alhamdulillah. tahniah kpd bibik u si pengantin baru heheh...

    ReplyDelete
  2. hehehe.... thanks oyis.. bagi pihak my bibik.. heheheh.. balik jer I terperanjat.. ohh... my bibik buat rambut baru, dah pandai pakai eyeshadow hehehe...

    ReplyDelete
  3. berjanggut nunggu!!!

    pssst...
    kalau tak sanggup tunggu.. boleh beli je kat farmasi luar..bawak slip tu..kesian Iman tunggu lama2.. :)

    ReplyDelete
  4. or boleh beli kat klinik2.
    dis is my fon number...
    0196634738

    saja nak bagi..
    :)
    anything kol lah..
    :)

    ReplyDelete
  5. iyer... memang berjanggut lah... cuma org lain tak nampak jer.. :)

    ReplyDelete
  6. hosp kerajaan ...stended la kalu kena tunggu lama..pasal orang ramai sgt

    ReplyDelete
  7. Anon: thanks datang sini.. mmg ramai giler.. tapi sebab saya suka doktor2 kat situ....

    ReplyDelete