22.11.10

Syukur

Alhamdulillah, satu percutian yang best... tapi penat... biras amek saya kat airport, gelak2 nampak kitaorang.. dia tanya macam mana.. saya kata macam serik berjalan dengan diaorang... kalau ada orang nak bagi tiket free pergi balik pun saya tak nak... lain lah kalau gap dia seminggu.. ni betul2 penat, penat datang KK hari jumaat pun tak hilang, hari ahad dah balik....

walaupun penat, saya masih boleh senyum, sebab sekarang saya berkobar2 nak ikut hubby pindah sabah... InsyaAllah....



balik naik AirAsia... lagi penat... tak der sapa nak tolong jaga bebudak ni....

Seronok tengok diaorang dok kat troley nih... yg tak seronok sebab tak der sapa nak tolong tolak.. huhhuuu... 


No comments:

Post a Comment