28.12.10

Aku suka singkong, kau suka keju oh, oh, oh, oh,

Demi semangat kesukanan Piala Suzuki esok, saya ingin berkongsi lagu ini.. Nyanyian Arie Wibowo 

ANAK SINGKONG
Kau bilang cinta padaku
Kalau ku bilang pikir dulu
Selera kita
Terlalu jauh berbeda

( 2 )

Parfum mu dari Paris
Sepatu mu dari Italy
Kau bilang demi gengsi
Semua serba luar negeri
Manakah mungkin mengikuti caramu
Yang penuh hura-hura

( korus )

Aku suka jaipong kau suka disko
Oh oh oh oh
Aku suka singkong kau suka keju
Oh oh oh oh
Aku dambakan seorang gadis yang sederhana
Aku ini hanya anak singkong
Aku hanya anak singkong

( ulang dari 2 )

Harapan besar saya dan sekalian warga Malaysia agar Harimau Malaya mengaum ganas di Stadium Gelora Bung Karno esok... 

Harap juga agar  Harimau Malaya tidak tergoda dan leka dengan Jupe (Julia Parez)  yang khabarnya mahu ke stadium esok memakai bra istimewa...

"Nanti yang di Jakarta, gue bakal nonton. Nanti gue nonton pake BH doang. Gue siapin BH laser, biar pada buta semua mata pemain Timnas Malaysia. Sekarang belum ada yang bilang enggak boleh (Jupe pakai bra laser). Kalau ada yang bilang enggak boleh, baru enggak jadi. Tapi untuk saat ini orang-orang pada setuju saja sih," tutur Jupe saat dikonfirmasi, kemarin.




Bertenang semua.... itu cara dia. 

Harap Harimau Malaya dan penyokong Malaysia dapat bermain  dan menonton dengan cara kita- cara professional.  :)



5 comments:

  1. Dasat Indon, tetap Indon...hahahah....
    Harapnya janganlah kiya kena 4-0 kat sana..huhuhu

    ReplyDelete
  2. salam

    saya nak tulis comment dalam page eczema tapi tak jumpa linknya jadi saya tulis sini aje ye...

    anak2 saya ada eczema juga..memang betul cakap salah sorang doktor tu... eczema tak leh sembuh tapi boleh dikawal dan dikurangkan simptomnya....

    satu elakkan semua benda yang yang dia allergickan...bulu kucing, bahan2 kimaia dalam losyen sabun syampoo....hanya guna syampu dan sabun hypoallergenic non soap....masa keradangan eczema berlaku perlu dikawal kalau tidak tu yang berlakuj complications.... guna aqueous cream untuk dia mandi dan sapukan ke seluruh badan masa dia nak tidur..... anak2 saya allegic pada gigitan serangga...so kalauu ada cepat2 bubuh hydrocortisone (steroid jadi kena bubuh nipis).... selain dari piriton boleh gunakan ubat adezio ....anak2 saya juga allergic makanan seperti peanut, telur dan seafood...kalau dia ada termakan sefood atau telur dan kena gigit nyamuk dalam masayang sama gigitan tu akan membengkak.....a lot of medical article on how to control eczema ada di internet...so gunakanlah...kena bersepadu, find an eliminate allegic sources, makan ubat dan pakai ubat sapu.... seriously it helps my twins alot....

    ReplyDelete
  3. macam2 cara geng indon ni nak kalahkan kita kan....harap2 menang la nanti..

    ReplyDelete
  4. what a shallow idea. bunguks tul

    ReplyDelete
  5. Daddy Ziyyad, macam saya cakap eh, itu cara mereka... saya pun tak berani nak cakap over ni, takut jugakk hehehe...

    Anon, terima kasih atas tips tersebut. Barang-barang dia memng guna khas untuk kulit eczema. Dulu rajin buat wet wrap. NO ni kulit dah bertambah baik. kami buat kadang2 jer. Cuma memang selalu stanby losyen ke mana mana. Ada blog? saya nak ikut. terima kasih.

    Lily,tu la berdebar ni...ada yang kata kita guna pukau kat gol.. ehhehe... tu lagi lawak...

    Is, hehehe.. tu cara dia.. nati lepas ni meletop bra jenis gitu.. so far, artis yang pernah pakai lady gaga hehehehe

    ReplyDelete