14.12.10

alignment lari

Balik opis tadi, saya jalan senget.. Lebih ke arah kanan. Cuba jalan lurus... Senget lagi ke kanan.. Migrain.. Kengkadang dia datang menyapa...bila berat dan berdenyut2 di kepala sebelah kanan..tu yang jalan senget.. Jalan cepat2.. Parking dah lah jauh...bila sampai, bukak pintu kereta, saya duduk....duduk...duduk... Kenapa kereta tak berjalan ni??... Hah! Kalau saya duduk sebelah penumpang,sampai tahun depan pun kereta takk gerak!

Ni baring jer atas katil. Kalau mirul ada, dia yang picitkan kepala.. Bawa air masak bagi saya minum... Saya rindu dia...

4 comments:

  1. astaga..
    ni kena beli keta knight rider nih. biar dia leh auto-drive.hehe

    ReplyDelete
  2. hahahah... niat dah lama ada belle, fulus jer tak cukup....

    ReplyDelete
  3. teruk jugak u migrain kalau camni...i ada gak kena sekali sekala tapi bila rasa jer terus tido..

    ReplyDelete
  4. lily, kengkadang jer. tp kalau sekali kena, macam tu arr... i tak suka makan ubat...

    try nak tido, tergerak nak tengok nuff... tak gerak2 pownnn, lagi pening hahahahah.....

    ReplyDelete