25.12.10

Allergies saya

Semalam saya pergi kedai buku untuk beli alat tulis amirul yang akan sekolah darjah satu. Tiba-tiba arrrr... nampak satu bender comel.. yang membut hati saya berbelah bagi, rasa nak beli ker tak nak beli, nak beli ker tak nak beli.... saya dah berjalan ke arah kaunter.... arrhhh... tak buleh tahan... kena beli jugak. Nanti tidur malam termimpi-mimpi. Apa dia? :) Pink organizer...

faux leather :)


hahahah.... mesti ada yang kata hah, apa class pakai tu, zaman ni orang pakai electronik organizer....  Saya tak kisah, saya suka ni...Leceh nak tekan-tekan button. Yang ini, kalau masuk mesyuarat yang membosankan, saya buleh lukis-lukis ikut kreativiti kan.. nak hilang ngantuk.

Jadi pagi tadi, saya berkobar-kobar mengisi maklumat peribadi  di dalam organizer tu... sedang saya tulis.. tiba-tiba saya terasa diri saya macam 'saiko' pulak... tengok ni...


tulisan saya buruk.. :(

Adakah mereka yang berdarah B+ seorang yang emo macam saya? :)

Semoga tahun depan saya lebih 'cool' bila berhadapan dengan 'allergies saya'....

4 comments:

  1. ehehehehe.
    kalo tetiba akak pengsan, org nak check ubat apa yg akak alergik, mampuih diorg gelak sakan

    ReplyDelete
  2. hahaha.....nasib baik kan ruang nak tulis tu terhad.. kalau tidak mau menjela lsit tu.. hehehe... conpius kalau doctor baca.. hehehe

    ReplyDelete
  3. saya tikam depan-depan!!
    jangan allerjik dengan saya!!
    :)

    ReplyDelete
  4. iyer... Dr kan seorang yang laser bergurau.. hehehe.. kena siapkan perisai awal-awal hahaha

    ReplyDelete