22.12.10

Betul ker?



Cuba lihat fakta (bulat kuning)... betul ker? tak percaya lah!  Entah, mungkin saya tak perasan. Bila tengok kiri kanan yang kat ofis ni, ok jer, kat tempat saya kerja ni, ok jer, tak der orang gemok pun.

nak kerja sini, badan kena maintain (secara tidak langsung saya bagitau badan saya maintain lah heheh.. ada yang muntah nanti). Muka tak hensome tak per, tak cun tak per, yang penting badan kena jaga. Tak perlu lah body ketul-ketul.

Nak kerja sini? Kasi test lari sikit, lompat sikit. Tengok ada semput? Kandas. Ada tulang bengkok? kandas.  Dah terpilih, nanti diajar cara berjalan, diajar cara bercakap, diajar nampak kemas.

Bukan agensi model. Tapi saya suka kerja di sini.


;)

No comments:

Post a Comment