14.12.10

mengganggu, diganggu dan terganggu

Saya tak lalu makan
Saya pening
Saya emo

Bila bukak sokabar harini tajuk2

Lenyek bayi
Suami cabul isteri
Bapa toreh kemaluan anak
Cut Tari mengaku lakukan hubungan jenis dengan ariel
Ajar matematik, video lucah

Sokabar harini penuh dengan berita2 camtu.. Takut tak?? Risau tak?
Nak besarkan anak2 zaman sekarang memang mencabar..

Pastu saya tersenyum...

Terbaca 'Lelaki pun kena gangguan seksual....'... Gangguan ker? Ramai yang suka... :p heheehehe... Cuba korang tanya org lelaki.. Belum tanya?? Huhuuu saya dah tanya.. Majoriti kata kalau org bagi tunjuk, kita tengok...pernah sekali ada wartawan datang pakai baju jarang hitam, nampak bra hijau... Mata2 bebudak ni, tak kelip2.. Bila amik gambar, saya chek balik, mmg mata diaorah ke arah situ... Hehhehe... Salah sapa???

Psstt... Tak semua wartawan seksi ok... Ramai yg sopan.. Dan cantik mata memandang...

6 comments:

  1. sbb tu daku dah lama tak tgk tv dan baca suratkabar..
    tv penuh dgn citer2 mcm tu dan politik
    pastu surat kabo?
    penuh dgn result toto la 4d la..
    adeii
    baca quran lagi bagus!

    ReplyDelete
  2. mmg seriau bila baca berita cam ni....tapi itulah cabaran buat ibubapa skrg....

    ReplyDelete
  3. mereka suka..
    malahan rela...
    :)

    ReplyDelete
  4. Sidratul: kalau buleh saya pun tak mao baca, tp tetiap hari saya kena baca 6 jenis sokabar....

    kak wan kamsiah: serius saya takut...dogaan dalaman, dogaan luaran...

    DrSinga: mereka malu tapi mau..... auummm.....

    ReplyDelete
  5. Perasaan kemanusiaan makin menipis di sanubari sebahagian daripada manusia hari ini....Cabul, Bunuh, Buang.....MasyaAllah......
    Jalan yang terbaik, didiklah generasi muda hari ini lebih mendekatkan diri pada Maha Pencipta....

    ReplyDelete
  6. serius Chik Inn, takut saya... Chik Inn orang media lagi tau macam-macam.... bila manusia perangai tak rupa manusia...

    ReplyDelete