20.12.10

You can be the next!

'tiru macam saya'

bagitau saya sapa yang tak nak jadi 'the next' tu? mak budak macam saya... setelah beranak 3,  kompem nak jadi 'the next'. sekali tengok iklan macam ni, mesti terpesona.... hhhaahhh bila sekali tengok lah! naluri orang pompuan kan.....

bila dua kali tengok.... barulah ada kewarasan....... dept saya kerjanyer touch up mentouch up gambar niii... bila ada bos-bos yang datang amik gambar... macam biaser, kami bagi dia nampak 10 tahun muda!

hhhaaahhh.....sapa tak nak nampak mudakan?? semestinya.... ;)

(bisik) psstt....awak nak jadi 'the next'? 

4 comments:

  1. ahahaha..sebesar itu?
    ohhh... taknak la. bongkok psture nanti, sebab berat.kekekeke

    ReplyDelete
  2. hahahahahhaahha.... tergelak akak baca komen awk....

    ReplyDelete
  3. ha ah...
    besau sangat!!
    lemas!!
    tidor terlentang ,,boleh dapat asma!!

    ReplyDelete
  4. hahahahah.... DrSinga, gelak besar saya baca.... serius.... lemas tu saya tau, tapi kalau kita tidor terlentang, sapa plak yg dapat asma?? hahahahahaha....... (garuk kepala)

    ReplyDelete