18.1.11

pandang saya sebab saya suka

Kengkadang dalam kehidupan ni, kita selalu terjumpa macam-macam perangai manusia. Cuma terbaru, saya agak tertarik dengan mereka yang suka buat sesuatu atau buat cerita untuk menarik perhatian. Menarik perhatian untuk orang simpati. Menarik perhatian untuk menutup kesalahan dia. Untuk mereka itu, lantak lah, asal tak kacau hidup saya, keluarga saya sudah lah. Namun ada juga yang berani mencabar kesabaran. Untuk mereka itu, saya bagi tepukan gemuruh. Siap berdiri lagi.  Lakonan  yang mantap. Kerana sampai  baring, nangis, meraung dan pengsan. Rasa kelakar pulak.

Untuk orang itu, nah hambik ni, boleh tampal kat kereta...



sangat sesuai

6 comments:

  1. tampal kat dahi boleh jugakkkkk..
    :)

    ReplyDelete
  2. DrSinga; hahahah... kalau org tu baca komen doktor nanti dia pengsan lagi... heheheh

    ReplyDelete
  3. macam penah nampak mende ni kat alamanda
    nak gi posing kat sebelah.. segan la pulak.. haha

    ReplyDelete
  4. haha..betul,kekadang rasa meluat dgn org camni..boleh wat bodoh berlakon camtu..

    ReplyDelete
  5. hahaha.keji betul attention seeker mcm nih

    ReplyDelete
  6. DrHani.... yer sungguh... nak pergi posig sebelah malu... masa amik gambar ni pun ramai dah pandang.

    Lily: serius.. kita pun tak sangka.. samapi buelh pengsan..

    Is: org jenis ni, akan terus berlakon selagi tak insaf

    ReplyDelete