19.1.11

yang saya suka & yang saya tak suka


Saya suka Hot & Roll. Terutama Crispy Pizza. Yang lain saya tak pernah cuba. Ada macam-macam, tapi hati saya masih belum terbuka nak rasa yang lain. Walaupun semua nampak sedap-sedap belaka.  tapi yang paling saya tak suka.... tengok ni.......


Wehhhhhhhhhh..... buta ker?? Atau saja buat tak nampak tong sampah disediakan kat tepi tu.... Memang selekeh betul la! Apa la salah nyer buang sendiri, sisa sendiri jugakkkk.....Bukannya jauh pun tong sampah tu....Tak paham.. memang saya tak paham...

5 comments:

  1. pelik kan org camni
    tak kan la susah sgt nak buang sampah sendiri
    lagi la tempat tu kecik ..kang ada org lain sure akan duduk situ tuk makan ..apa la salahnya lepas makan tolong bersihkan ..bukan kena basuh pun ..angkat n buang dalam tong sampah je ..isk ..isk ..

    ReplyDelete
  2. saya pun suka!!
    tapi saya tak suka makan bertenggek kat situ di khalayak ramai !! :)
    dan kalau saya makan menda tu.. mesti berterabur satu sopping kompleks!!

    ReplyDelete
  3. malaysians..mmg mcm tu.
    nak harap juga budak2 bangla yang dtg kutip bekas makanan mereka...

    ReplyDelete
  4. ni kalo pi oversea dok buat gak peel tak kemas meja sendiri, mmg cari psl la

    ReplyDelete
  5. izazi: tu lah kan... geram jer tengokkkk.. pastu kita nak makan kat situ.. dah hilang selera...

    DrSinga: pastu kalau kat luar.. beterbangan burung ikut belakang Dr. hehehe

    DaddyZiyyad: nak kutuk lebih pun susah.. orang kita jugakkkk

    Is: tu la...diaorg tak pernah pergi luar negara kottt

    ReplyDelete