7.2.11

Gaya terkini


Memperkenalkan gaya terkini Arman... Dia menonggeng bawah meja bila tak dapat bender yang dia nak. Saya buat 'dono' ajer, dalam 5 minit pastu dia keluarlah dari bawah meja tu. Perangai serupa macam Pok Chu dia masa kecik... hahahahah....... 

8 comments:

  1. cik fiza, hahaha... lebih kurang macam tu la...

    ReplyDelete
  2. hahaha...tapi kena check juga tau..manalah tau..kot kot kecacingan! :P

    ReplyDelete
  3. laa......
    5 minit je mana jalan tektik ni Man!!

    ReplyDelete
  4. daddyZiyyad; hahaha..... nasib baik daddyziyyad ingatkan...setahun 2x kan bagi ubat cacing... ni nak kena beli... heheh

    ReplyDelete
  5. DrSinga; cukup lah tuuu... kalau 10 mins nanti ibu dia yang duduk bawah meja tu....

    ReplyDelete
  6. jangan lepas ni arman ikot makan rumput dah =.="

    ReplyDelete
  7. hahahah.... nasib baik rumah kat atas.. kalau rumah atas tanah, ada laman... agaknya ada jugak yang dia try makan rumput..

    ReplyDelete