25.3.11

Iman's 1st Passport Photo

Mula-mula risau gak takut dia meragam ke masa nak amik gambar on wednesday tu. Nasib baik mood dia ok.

:) I love you, Iman. So muchhh..

You are my sunshine.. My only sunshine...You make me happy when skies are grey...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

10 comments:

  1. comelnya iman... bibir dia pinkishhh... :)

    ReplyDelete
  2. kiutnyee..
    appointment Isnin ni..?
    Saya untuk tarikh akan datang jatuh 21/04/11 tapi masa tu ada Majlis Rasmi kat off, nak tukar tarikh belum call lagi, asyik lupa je.. :(

    ReplyDelete
  3. comelllllllll ;)

    mulut dia siap buat cam tersimpul simpul yg org selalu swit swit tuh. ;)

    ReplyDelete
  4. OMG..im ur 100 follower ;)
    yayyy happy..

    ur iman so tembun..eiii aunty cubit skit ye sayang..
    yang u ada 3 heroes??
    owh pengsan..ahahaha me baru 2 pun dh nak pengsan..all pun ensem ;)

    ReplyDelete
  5. Effa: hehehe.. thanks dear

    ReplyDelete
  6. Aizamia: yup! ngan dietician sekali... terkejar2 lah hari Isnin ni nanti

    ReplyDelete
  7. Cekkeya: hahahah...sebab sekalu isap puting kotttt Thanks...

    ReplyDelete
  8. Pinky Momma: gedebammmmbummm..... (sambut dengan mercun warna warni) kalau i kaya, i dah bagi u hadiah sebiji kereta dah...

    thanks membalas kunjungan.... fuh! mmg penat ada 3 boys... rumah selalu sepah jer... :)

    ReplyDelete
  9. cuuuubit hidung boleh ??!!
    :)

    ReplyDelete
  10. tunggu dorang besar skit baru dapat hias rumah..
    dinding kat rumah tu penuh corak akstrak si adik buat..

    ReplyDelete