26.3.11

wahhhhhhh Lucky Number 100!

huhhhuuuuu!!!! Followers sudah mencecah 100 orang!  Gila kecohhh!!! orang lain dah masuk angka 10,000 orang  pun tak bising macam ni lahhh! hahahahah

Oh laaa...la.... yang bertuah itu, follower yang ke-100 ialah....

Pinky Momma

toceh! toceh! nandri! nandriii! Pinky Momma....

Serius... sapa sangka... saya juga peminat warna pink seperti dia..kalau beli barang, kalau boleh semua nak warna pink... nasib baik tak pujuk En Kaki Pancing kasi kaler kereta dia warna pink... hahhahah....

3 comments:

  1. yayyyy itu saya!
    suka ;)

    eppy blogging dear..kiss utk iman di pagi ari
    tehehehe..

    ReplyDelete
  2. hhehheheh....

    tapi kan tak der hadiah lah.... pinky mommy. But i'm thinking to give you one... hehehehe...

    happy blogging to you too... hugs for anak2 bujang you jugaakkk.... :)

    ReplyDelete
  3. congrat. Ayin..

    blog ni saya dah khatam dari awal.. tapi yang tak bestnya kalau ingat kena refresh balik sebab lupa..

    ayoyo.. tak patut sungguh tapi takpe kan..jawapan yang paling jujur untuk hari ini.. :)

    psstt: mana tau satu hari kita dapat jumpa, lokasi dah tau.. PPUM... hehehe..

    ReplyDelete