2.4.11

Baru tahu

Setelah hampir 5 tahun perpindah ke sini, baru saya tahu kewujudan NSK pasar borong berhampiran rumah saya.

Pagi ini saya dan En Kaki Pancing ke NSK untuk melihat-lihat apa yang ada.

Penilaian saya: barangan bahan asas dapur, memang lengkap. Harga berpatutan. Barang basah makanan laut terhad. Namun yang paling 'I like' dan pasti menjadi penyebab utama untuk datang lagi ialah sayur-sayur dia yang pelbagai dan segar bugar. Ada sayur yang tak pernah saya tengok pun ada dijual. :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. betul2.. tapi masalahnya en. suami dan anak2 tak berapa gemarkan sayur.. hanya sayur tertentu saje dorang nak.. tapi tak kisahlah sebab en. suami yang masak.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehheeh.... tak per lah... kalau en suami yang masakkk...

    ReplyDelete