4.4.11

Roti Paling Sedap di JB!

Sambung dari entry sebelum ini.

Kalau ke JB, tak lengkap kalau tak pekena roti ini. Nama roti saja menaikkan selera sebab memang nama roti ini ialah Roti Naik..

Heheheh.. Glamour nama roti. Roti ini dibuat dari tepung, gula, garam, mentega, susu, telur dan serbuk penaik.

Istimewanya roti ini sebab dia sangatttt gebu. Kalau kita picit atau tekan, roti dia naik balik perlahan-lahan. :) Memang lembut sangat. Makan begitu sahaja pun sodappppppp. Lagikan pula bila beli tu, memang panas, baru keluar dari ketuhar.

Dah beli 'roti naik' kena pergi Bandar Baru Uda. Untuk tempahan 07-2352299.

Promo ni.. Tak dapat persen ponnn.. ;p

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

  1. wahhh..hebat la...
    tekan, dia leh naik balik ye? perghhh

    ReplyDelete
  2. macam rupa roti kentang yg dijual kat tesco tu jugak.....saya nak try lah kalau balik JB nanti

    ReplyDelete
  3. Is: hehehe... memang naik balik... roti biaser, tekan , dia penyek....

    DaddyZiyad: Oh... orang johor juge... :)

    ReplyDelete