14.4.11

Ubat yang saya mau sekarang ini!!!

Sedikit meroyan... Kelam kabut... Panas....kelam kabut... Geram...

Ya, saya perlukan 'ubat' ini. Yang bisa membuatkan saya tersenyum... EeiiiiiI..comelnyer... Geram, macam nak gigit kasut niiiiiiii
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

10 comments:

  1. aisyh, sy pun tumpang gerammmmm tgk ;) sambar lah satu kakkk ;p

    ReplyDelete
  2. aisyh, sy pun tumpang gerammmmm tgk ;) sambar lah satu kakkk ;p berapa lah regenya tuh?

    ReplyDelete
  3. hehe. crocs ek? sy pun peminat kasut crocs. tp yang lama tu dah lunyai.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. lawa itu kasut.. nak pujuk en. suamiler.. cenggini.. ;)

    ReplyDelete
  5. saya pakai croc $10 aje...~haha

    ReplyDelete
  6. Cekkeya: heheheh jom!jom!RM120

    Effa: dulu kat saling erti tu ada, kita amik kat situ jer

    Aizamia: hehhehe pujuk... jangan tak pujukkkkk... :)

    Daddyziyyad: tak per kalau tak melecet.. sebab ada org pakai tiruan, kaki abis... merah

    Womanish: jom geget ;D

    ReplyDelete
  7. kita tak penah pakai crocs lagi.. rasa mcm tak sesoai dgn kaki.. tp nanti nak jeling2 lagi la.. mana tau ada design baru yg sesoai lak.. hahaha


    laa.. awat tak cakap pasal snow globe tu.. kalo tau awal, leh belikan kat bali arituh

    ReplyDelete
  8. wahh..
    ada buaya design baru eh??

    ReplyDelete
  9. ija da ade sepasang,
    jgn jeles.. :)

    ReplyDelete