4.5.11

Paling Manis..

Kamping peliharaan memberi senyuman paling manis kepada semua pembaca...


Ohhhhh... Lama sungguh tak berblogging ni... Amat sibuk sekali kebelakangan ini.

Mula-mula sibuk dengan persediaan dan sambutan ulang tahun ke-77 tempat saya mencari rezeki. Sudah hampir sepuluh tahun di sini. Semoga terus kekal cemerlang dan terus mencipta kejayaan :) ....selepas itu, kesibukan saya disusuli dengan majlis nikah, bersanding adik bongsu kami. Walaupun tidak sesibuk Kak Long yang komited bertungkus-lumus, saya sibuk-sibuk gitu sahaja :)

Nanti bila keadaan dah reda sedikit. Saya akan datang menjenguk 'rumah maya' kawan-kawan semua.

Sementara itu, senyum-senyum selalu. Jaga diri bebaik dan jangan nakal-nakal, tau!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

  1. kambing tu dikorbankan masa kenduri ker? hehe

    ReplyDelete
  2. ulang tahun ke 77? company apa tu..lama betul..sebelum merdeka lagi dah ber bisnes ...:)

    ReplyDelete
  3. cute sungguh senyuman itu..
    ok.. take ur time.. ;)

    ReplyDelete
  4. selamat ulangtahun ke-77 :)
    wah2.. kambing yg tersenyum mesti dagingnya sedap dimakan hehehehehe :P

    ReplyDelete
  5. DrHanie: hehehhe tak lah, kambing kat ladang burung unta... heheh

    DaddyZiyyad: yer dah 77tahun.. mula start 1934 kat Singapore...

    Aizamia; thanks dear :)

    Is: emmmbekkkk jugakkkk

    CikFiza: thanks dik.. macam masak kuih apam ler... kalau kita muka masam, apam pun jadi masam... tapi kan, itu bukan kambing untuk kenduri tau... nangis taukey kambing tu nanti...

    ReplyDelete