20.6.11

Hari Bapa bagi dia

En Kaki Pancing tak suka celebrate. Ntah tak tahu kenapa. Selalu saya yang tersyiok sendiri. Baik sambutan apa-apa pun. Tapi saya tak kisah.

Saya: Awak nak card tak, saya buat untuk awak.

Dia: Tak nak. Kalau nak bagi hadiah kat orang, kita kena bagi apa yang orang tu nak/suka.

Saya: Awak nak apa?

Dia: heheh mesin pancing

Dalam hati saya. eeeiiii....mahalnyer...... dalam beribu tu.... kalau buat kad kan murah...yang penting ingat,  yang penting iklas.

Sebab saya tak der duit banyak macam tu dan dia pulak tak nak my handmade card. Tapi saya tau dia suka apa. ehheeh saya masak lunch semalam. Ikan  kerapu lemak tempoyak kuah pekat, sambal sotong dan kangkung goreng belacan.



Hari ini baru saya call ayah saya, ucap Father's Day. Saya tau saya dah terlambat. Tapi ayah gelak, dia kata tak per, asalkan ingat. See??? dari mana saya dapat sikap baik saya... heheheheh love u ayah,  soooo much!

6 comments:

  1. hehehe.saye smpi arini x call2 abah. mulia x?
    alaa..sbb last wk baru je sms masa bday dia.

    whattt?sms je?

    ReplyDelete
  2. saya pun tak call lagi ayah.. oh!Ayah.. maafkan anakmu ini..

    ReplyDelete
  3. ingatan tu lebih bermakna dari segalanya :)

    ReplyDelete
  4. ayah-ayah kita selalu cakap macam tu.

    'tak kisahlah...', 'tak apalah..', tapi dalam hati mereka takde siapa yang tahu, kan? :)

    ReplyDelete
  5. awak kreatip buat kad kan???

    ReplyDelete
  6. Is & aizamia: hehheeh.. apa lagi?? call la.... hehehe


    Cik Fiza: yeayyy... betul ehem.... kita sama pendapat kan?

    GB: heheheh.. betul

    DrSinga: sikit2 jer :)

    ReplyDelete