17.6.11

Mana perginya followers saya?

Minta tolong jap, kengkawan. Dah sebulan saya tengok blog ni, saya tak nampak pun senarai followers saya.

Butang 'follow' tu pun dah tak der. Bila tangok 'dashboard', ada bertambah followers. Saya nak membalas balik tp tak dapat nak check siapa gerangan mereka.

Kepada followers baru, terima kasih banyak2 atas kesudian kalian. InsyaAllah, saya akan membalas 'follow'.

Adakah semua blogs mengalami masalah yang sama, atau berlaku pada blog saya sahaja?

Macam mana nak tengok balik, senarai followers? Sapa tau? Minta tolong ajarkan. Tkasih.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

  1. ada aja saya nampak widget follower tu..kat tepi sebelah kiri blog

    ReplyDelete
  2. eh ada je. kat belah kiri ni.

    ReplyDelete
  3. nampaknya,bnda tuh berlaku kat saya skrg nih......

    ReplyDelete