24.7.11

Bila berkongsi kasih..

tak paham... camner nak bahagi kasih sama rata...kalau orang itu ada lebih dari dua isteri contohnya.. camner dia nak bagi kasih, masa dan wang sama rata? adilkan kalau isteri pertama doktor dan isteri ke dua dia suri rumah, adil kah kalau bagi duit nafakah sama rata? pening kan.....

Saya sendiri pun tau saya tak kan boleh adil punya, nasib baik saya dilahirkan sebagai wanita.. kalau lelaki?? dah kena pikir lebih macam mana nak berlaku adil.. hehehehehehe

Ni bila dah ada dua rumah, rumah lama ni ditinggal-tinggalkan pulak...saya asik sibuk di rumah baru jer... sungguh tidak adil betul saya ni kan?  ditambah pulak dengan lappy yg dah crash, lagi lah membantutkan usaha untuk menjejak rumah orang lain...adus.... kepada kawan yg tolong baiki lappy tu, cepat sikit boleh takkkk (kurang asam kan saya ni.. dah lah dia bgi service pree, gesa soh cepat plakkk).. hehehhe...

ok ok, ni saya nak share ape mendernya yg saya sibuk sangat kat umah lagi satu tu : Prince and Print.


melayan anak2 membuat kraf

ni lah hasil nyer.. diaorg tempek2 daun yg penuh kaler, saya potong, gam dan boh riben.

yang ni plak, kad yg saya buat utk kawan... cute kan???


ok, sat lagi sy singgah rumah kawan-kawan yer....

7 comments:

  1. buat le utk saya satu. hehehe *tetiba nak enterfrem*

    ReplyDelete
  2. hehhehehe.... buleh, bulehh. nanti akak buat GA

    ReplyDelete
  3. jeles! akak memang kretip! ehehe. dari hari tu, teringin nak cuba buat kad gna krtas gulung2 tu. tp xmenjadi. ahaha.

    ini baru 2rumah kak. belum isteri 4. mcm mana tu agaknya? ehehejeles! akak memang kretip! ehehe. dari hari tu, teringin nak cuba buat kad gna krtas gulung2 tu. tp xmenjadi. ahaha.

    ini baru 2rumah kak. belum isteri 4. mcm mana tu agaknya? ehehe

    ReplyDelete
  4. comelnya kad akak buat tuh...

    ReplyDelete
  5. kad tu cantik.. tapi ai tak dianugerahkan bakat dalam seni..

    ReplyDelete
  6. cantik la kad tu. anak2 pon nmpknya mewarisi bakat k ayin jgk tu

    ReplyDelete
  7. creativenya..pandai pulak budak2 tu lukis2..kemas je..

    ReplyDelete