11.7.11

Geram!!!!

Geram tapi sayang.
Arman ada tabiat baru sekarang. Kalau dia dapat stikers, dia akan menggunakan kesemua stikers dengan cara yang paling kreatif.







Mula-mula memang saya marah, pastu bila tengok lama-lama rasa kelakar plak. 

6 comments:

  1. hahahah...

    kanak2 memang kreatif..anak saya pula suka tampal handiplast, walaupun tak luka!

    ReplyDelete
  2. hikhikhik.. comel je..

    anak-anak saya pulak, kalau beli buku yang ada sticker ni kena tengok bebetul diorang nak buat apa.. dak kakak ok lagi, dak adik bahaya sikit, habis rumah ditampalnye.. yang biasa jadi mangsa lantai rumah ibunya ni.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. baik tampal stiker..
    dari conteng inding
    macam anak saya..

    ReplyDelete
  4. kat muka tak apa.. kalau zara... kt dinding.. kat lantai... huarghhh...

    ReplyDelete
  5. kreatif juga.. drpd tampal kt tempat yg leh rosak permukaan nye kalo ditampal2.. bijak anak sis :)

    ReplyDelete
  6. daddyZiyyad: hehehe tu ada bakat jadi doktor iakut daddy dia... heheh


    Aizamia: hehehe perangai tu dia dah buat dulu,.. sekarang dah tak buat lagi...

    DrSinga: dia tak conteng dinding, dia conteng belakang pintu sebab takut saya nampak

    Effa: kat umah ni bertompok2 jugak sebab dulu dia pun suka buat camtu... heheh

    CikFiza: thanks... mamang bijakkkkkk.. hehhe

    ReplyDelete