15.7.11

Jom pergi Kelantan!!!

Untuk semua kaki makan, kaki ketam penggemar ketam... jika ke Kelantan, mesti singggah ke ...


tengok gambar niii, wow!!!! penuh ketam... murah rezeki taukey...
tak kedekut macam setengah gerai/restoran


Alemy Maggi Ketam ni mmg famous kat Kelantan.

Zoom sikit address:
No 10, Bazar MDPP, Cherang Ruku,
16700 Pasir Puteh Kelantan

No tepon: 019-9584657


Terima kasih lah kepada kawan Mr KuRien yang hantar gambar ni... bikin hati ini bara tak keruan..... slruppppppp ( sambil lap air liur yang meleleh niii)



8 comments:

  1. Berapa ringgit tu????

    Maggi?

    ReplyDelete
  2. humang aiiiii...
    ketam ni mmg pojaan is. haihhh...bila nak dpt mkn ketam lg ekk? asyik mkn crabstick je

    ReplyDelete
  3. daddyZ: lupa plak nak tanya dia.. maggie itu maggie raanya....maggie special gitu


    Is: kan? kan? kan? tergoda tengokkk

    ReplyDelete
  4. adakah disediakan playar ketam?

    ReplyDelete
  5. fuhh, kalau bukak puasa makan ni, makcik sebelah rumah datang lalu pun xsedar nanti. dok khusyuk makan. haha

    ReplyDelete
  6. heheh tak sure, tp kalau GB pergi sana, boleh bawa siap2 playar... mana tau, ramai pelaggan, playar abis diguna hehe

    ReplyDelete
  7. kalau bukak pose macam ni, pastikan kunci pintu dulu jangan bagi ada gangguan hehehehe

    ReplyDelete
  8. mganas tu ketam penuh gilerrr.. mmg x dpt kt KL ni..

    ReplyDelete