1.7.11

Ketiga

Amirul dapat tempat ketiga, acara baling pundi kacang bergilir-gilir dalam sukan tahunan sekolah minggu lepas. hehehe... dia tanya saya bangga tak dengan dia.
Saya jawab, "mestilah ibu bangga, tak per dapat nombor tiga, tahun depan cuba lagi...."
love u abang, so much!

'Medal' labuh hampir sampai ke lutut.
Ambil perhatian yer pihak sekolah, lain kali boleh tak tolong bikin 'medal' yang bersesuaian dengan saiz pelajar darjah 1.....

Arman dengan penuh harapan nak jugak 'medal'. Sanggup dia duduk rapat dengan abang dia dalam keadaan panas-panas macam tu.

Tak per la Arman, share sama-sama dengan abang lah yer.

2 comments:

  1. tahniah.. tahun depan cuba lagi.. ;)

    ReplyDelete
  2. ayin

    x taulah kalo anak saya nanti..seronok sgt tgk budak2 dh masuk sekolah kan..

    ReplyDelete