6.7.11

Mereka

Saya sayang kengkawan saya yang tetap macam dulu walaupun sekarang dah jadi selebriti.

Ya, budak masscomm, mmg ramai yang jadi selebriti. Baik artis, pengarah pilem, pemberita, penerbit, DJ mahupun pengacara. Tapi dalam ramai tu pun, tak ramai yang kekal dengan budi pekerti. Dan ramai juga yang lupakan kawan bila muka mula keluar majalah dan TV. Biase lah kan adat manusia. Adat dunia. Ehem.. Siapalah kita..

Tapi kengkawan yg macam dalam gambar tu saya suke sangat. Hahaha orgnya lawak sejak dr kelas lagi. Entry ini umpama entry tumpang glamour plak yer. Tidak. Cuma nak ajak kengkawan kalau ada anugerah yang memerlukan undian, boleh pilih dia. Dia pun dah berapa tahun kekal jadi penyampai radio yg ngetop.

Isterinya juga jangan cakap lah. Tetap dengan perangai cute2 yg suka mengusik. Begitu juga anak dara mereka yang suka bergaya tu.

3 minggu lepas kami berjumpa kerana mahu ketemu teman kuliah, Eva dari Indonesia yang kini menetap di timur tengah.

heheh banyak yg kami bualkan. Ada juga saya tanya dia sejak bila sebnarnya botak sedangkan masa study dulu berambut lebat.

Terima kasih kawan-kawan. Semoga kalian murah rezeki sentiasa.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

  1. woho!! FBI
    adik saya teringin nak jumpa si FBI tuh!
    dia kata, kalau jumpa depan2 mau pitam sbb minat sgt..haha!

    ReplyDelete
  2. psstt: boleh tak.. nak jumpa FBI n family hikhikhik...

    ReplyDelete
  3. Ohh..FBI dan family nya..saya suka dengar coleteh nya...esepcially bila dia sendiri yg buat Panggilan Hangit!! :P

    ReplyDelete
  4. MTD: hehehehhe serius? sampai pengsan.. nasib baik saya tak camtu heheh

    Aizamia: hhuhuuuu susah nak cakap bab tu...

    DaddyZ: last month dia buat panggilan hangit kat kawan kitaorg,huhuuu... boleh tak cam suara FBI padahal 3 tahun sama2 masa study dulu

    ReplyDelete
  5. kak ayin

    best FBI on air pagi2..layan tgh htr anak g taska..

    ReplyDelete