13.8.11

Saya suka kedai Korea!

Saya tak berapa minat sangat dengan artis korea, walaupun mereka comel-comel belaka, baik yang lelaki, yang perempuan apa ntah lagi... dan saya suka juga ulang-ulang bait kata "nobody nobody but you'...hahahha

Tapi kalau jumpa kedai korea, kalau boleh, mesti singgah...sebab macam-macam bende comel jual kat kedai korea... Contohnya, baru-baru ni, saya beli bender ni. Sungguh inovatif!


yeayyy!! saya terlebih excited nampak bender niii. Rhege dia RM 5.90


Masa sahur try lah, bender ni. Roti ngan cheedar cheese jerr..


Comel kan? mirul suka bentu, habis dia makan semua.
Sebenarnya konsep sama jer dengan acuan buat biskut raya, tapi yang ni ngam-ngam dengan saiz roti. Tak le  banyak membazir yang kena buang tepi2 roti tu.



7 comments:

  1. wow....kalau cemni bukan setakat bebudak..

    org tua pun suka makan ni. hihi~

    ReplyDelete
  2. alahai, kiutnya roti tuuuu. nak makan pun sayang gaknye. ;)

    ReplyDelete
  3. bagusnya, ngam2 saiz roti
    dulu saya beli jenis yg sebentuk2.. so, banyak la bahagian roti yg terbuang

    ReplyDelete
  4. whoa..best..best.
    kat ne kedainye k.ayin?

    ReplyDelete
  5. kedai mana tu ayin! nak nak nak. hehehe

    ReplyDelete
  6. mengikut arah jam dari atas, kiri
    kapal,kepala keretapi,kereta , gigi eh??

    ReplyDelete
  7. menariknya..kedai korea mana ni ?

    ReplyDelete