31.10.11

Agar Lebih Sihat dan Cantik


Saya mendeclarekan diri sendiri untuk ikut serta dalam Kempen Makan Sayur-sayuran. Ikut pusing lawan jam dari atas kanan:  kerabu kacang botol, kerabu mangga, kerabu taugeh bunga kantan, peria goreng, sambal ikan dan bendi rebus. Wow banyak nyer sayur. Air pulak air mineral sahaja. Air manis-manis no more..

Ini brekfast saya pagi ini. Makan tengah pulak, harap2 makcin kantin masak macam-macam lagi... ngegegehhhhhh

Seminggu jugak tak update blog, dan tak jenguk blog kengkawan.  Jap lagi, saya curi-curi lawat yer....Bizi, bizi... cepatlah bulan December berlalu... warrrgghhh......

3 comments:

  1. wah sedapnya bekfes dia..heheh...lapaq plak akak tengok...bagus2...banyakkan makan sayur..senang la ade kafe kat opis...opis akak buat masa ni dah 2 bln kafe tgh renovet..ntah la bila nak siap...kk selamat bekfes ye..

    ReplyDelete
  2. Fadzilah: kafe dah abis renovate? da after raya nihhhh... hehehe

    daddyZ: sekali sekala je tuhhh :)

    ReplyDelete