30.12.11

His New Haircut

Sebelum ini ramai juga yang tanya saya bila nampak Iman. Girl kan? Lebih dari 5 orang dah tanya saya. Pantas saja saya menjawab, 'Eh.. tak lah. boy!'... hahhaa.. nak-nak bila diorg tengok Amirul dan Arman... ada jugak yang terus menambah.. 'Tak pe, boleh cuba lagi' ... 'Adoiiii' jawab saya dalam hati.


Muka Iman memang lembut. Rambut dia bila panjang sikit, ramai lah yang yang sangka dia baby girl saya.  Dia pun bila rambut panjang, asik garuk telinga jer, sebab rambut dan mencucuk-cucuk telinga dia. Kesian gak. Tapi sebenarnya saya memang suka style rambut dia macam itu.

Lepas abis dibebel oleh ibu, saya membuat keputusan untuk potong rambut Iman.


sebelum



Aksi dia ketika  potong rambut. Tak berapa balance sebenarnya kat motor tu, tapi sebab nak bagi dia leka dan diam, itu sahaja pilihan terbaik.


 selepas! yeayyy baru lah nampak boy hehehhe




10 comments:

  1. ;) yeayyyyy!!!!! boy hensemmmmm! kalau tak, boy yg jambu sbb rambut panjang. ;)

    akak yg potong sendiri ke?

    ReplyDelete
  2. ye betul.. barulah nampak muka lelakinya itu.. ;)

    ReplyDelete
  3. Kiut nye Iman senyum...mana la org x kata girl... :)

    ReplyDelete
  4. Cekkeya: hahah thanks dik.. jambu? heheheh

    daddyZ: hehe kan? kan? kan?

    Aizamia: hehehe macho kan?

    Aida: thanks dik

    Mama-R: hheheh tu lah, tu belum pakai baju pink lagi... heheh thanks :)

    ReplyDelete
  5. terserlah ke'boy'an dia..
    eh, i mean 'boy' ..bukan boyan...hahaha

    ReplyDelete
  6. ai suka tengok dia senyum.. comelnya.. ;)
    ai pinjam senyuman dia boleh tak..?

    ReplyDelete