10.1.13

Kenapa tak buleh upload gambar

hahah, padan muka. tu lah sebab dah lama tak update blog. tetiba jer masalah ni muncul. Saya ingat masalah sendiri macam komputer buat hal ker. Dulu akn pernah sekali saya tak buleh nampak followers, tapi orang lain buleh nampak followers saya.

Pastu saya google 'kenapa tak buleh upload gambar' hahahhaa bukan saya sorang saja. Ramai lagi punya masalah yang sama. tak best kan camni...  mender laa.... lagi lah membuatkan tak berapa nak rajin update blog.

Pernah satu ketika, macam nak stop jer berblog ni. Sebab nak kejar masa ( ce wahhh, macam le bussy sangat).. tapi bila mengenangkan Iman, saya jadi sayang nak stop. Blog ini antara punca sumber semangat saya, kenal dengan ramai kawan berbagai latar belakang.

Tapi yang best sekali, blog ini  juga punja saya berkenalan dengan lebih ramai keluarga yang mempunyai anak-anak william syndrome.  Syukur, awal Jan ini sahaja, saya berkenalan dengan 3 lagi keluarga WS.  Yeaay, bertambah ramai kawan-kawan Iman.

Tak sabar nak jumpa diorg pada perjumpaan kami bulan ini. :) betul-betul tak sabar.





6 comments:

  1. Kenot help ahh..
    saya wordpress
    :(

    ReplyDelete
  2. Salamm.. Just nak tanya about your son Arman.. How is he now? Dah bole bercakap? Anak saya nk masuk 3 tahun langsung tak bercakap. Nk tanya pendapat n pengalaman u
    Thanks

    Mama Z

    ReplyDelete
  3. Hi nk tanya abt your son Arman. How is he niw? Dah bole cakap? My 3 yr ol son pun tak bercakap lg.. Bole share pengalaman? Tq

    ReplyDelete
  4. Hi and Salam.. Nk tanya pasal anak u Arman dulu i ada terbaca dia ada speech problem, now mcm mana and bole tak share apa yg u buat? My son nak masuk 3 years tapi tak bercakap lagi:(
    Thanks

    ReplyDelete
  5. nape semua org x update blog ni? huwaaa....

    ReplyDelete
  6. huhhuu dah boleh kan?

    ReplyDelete