9.6.13

Free FB cover yang digemari

Kengkadang kita rasa bosan bila tengok perkara yang dah biasa kita tengok. Hari hari tengok, jadi bosan. Macam FB cover kita, bila tengok saya gatal  nak ubah. Bila kita pergi Firstcovers.com macam-macam cover free yang ada. Berjenis-jenis, sampai rambang mata nak pilih. Saya suka yang simple dan ada nilai positif.  Ni antara yang saya suka:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kemudian saya fikir, baik kita buat sendiri kan.  Hasil dari air tangan kita sendiri.  Godek-godek gambar kek yang pernah saya buat,  saya pilih yang ini untuk dijadikan FB cover. Tidak lah simple seperti seperti style kegemaran saya, tapi..... ini memberi makna tersendiri :)
 
 
 
Semalam bila fikir-fikir untuk blog ni, saya nak design header yang boleh jadi macam logo. Saya suka yang simple sahaja. Lepas fikir punya fikir, siap conteng-conteng kat kertas, maka terhasillah blog header yang sekarang ni ada. Tak sabar nak make over blog ni :)
 

1 comment:

  1. salam kak ayin... suke headernyeee!
    buat sendiri ke? mmg cantik!!

    ReplyDelete