22.6.13

Sakit kepala, sakit hati, sakit mata bila header bertukar kelabu

Saya dah cuba macam-macam. Kalau ikutkan warna asal header yang saya buat berwarna putih. Bila upload terus bertujar menjadi kelabu. Bila saya baca forum, ini disebabkan bila masalah teknikal antara google dan picasa. Mata saya jadi sakit dok belek-belek HTML berkali, kali. Cuba cari kat mana salahnya.

Saya rasa dah lebih 10 kali cara saya try. Tak berubah menjadi putih jugak. Nasib baik warna kelabu macam match sikit dengan blog saya, walaupun saya tak suka.

Ok, ini warna header asal saya yang putih.



Bila upload kat atas bertukar menjadi kelabu. Sakit hati betul tau!

2 comments:

  1. awak buat je background blog ni warna kelabu gitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak putih jugak!!!! hehehehe

      Delete