13.12.13

The Day: The Pink Charity Drop Off Day


Alhamdulillah. Ini antara gambar2-gambar pada 8 Dis yang lepas. Selesai semua kerja sebelum magrib. Terima kasih The Pink Charity Team, jiran tetangga yang sudi menolong. Semoga usaha kita ini diberkati-Nya.  Terima kasih kepada semua yang telah memberi sumbangan. Semoga Allah membalas budi kalian dengan sebaik baik kebaikan. Amin.

ikut arah jam:
~lagi sumbangan yang kami terima. Sehingga masuk penuh pintu masuk rumah. kami terpaksa menolak sumbangan baju sebab dapat maklumat baju-baju telah mencukupi.

~ Sumbangan barang-barang terakhir yang diambil. Lori tiba seseblum magrib.

~ Habis semua dipacking dan dilabel dan dikumpulkan setempat mengikut kategori. Members of The Pink Charity yang bertugas sebelah petang. Tapi ada yang masuk shif sejak awal pagi. Ada dua sukarelawan lelaki yang membantu kami haritu. Nasib baik, kalau tak sapa nak angkat yang berat2 macam guni beras tu yer. Diaorg jugak lah tukang amik gambar kami hehehe


Dalam sibuk-sibuk tu, sempat membaking pavlova untuk diaorang.
Syukur. Diaorang cakap sgt yummeh dan sedappp sangat.
(iklan jap yer..... ramai cakap memang best, kalau tak caya gi kat album testimonial Triple Sprinkles di FB atau gi blog Triple Sprinkles) wink! wink!

 

No comments:

Post a Comment